Kızım 9 aylık ikinci çocuğu yapsam mı diyorum evet zorlanıyorum herşeyi kendi başıma yspiyorum ama beraber büyürler daha iyi olur diye dsnyorum .sonra da kilom fazla sorun olur mu acaba diyorum mesela bı 15 aylık olunca flaan mi korunmayı bıraksam diyorum.o zmna da diyet yaparım zayıflarım biraz diye .sonuçta ne zmaan hamile kalacağımızı bilmiyoruz .aman bilmiyorum ya 😅😅