Merhaba kizlar
dün kv saçına boya yapiyordum acayip bir sekilde kokusu bogazima doldu ve ondan sonra sesim git gide kısılmaya basladı.Vü bugün sesim neredeyse yok denilecek kadar kısıldı konusamiyorum.Ne yapmam lazim.Dün yogurt yedim tuxlu su karbonat gargara yapdım.Pekmezli su icdim bol su iciyorum ama nafile bugün daha cok ses gitdi ve ustune ustluk kulagimin içi zonguldamaya başladı tıkandı agrikesici aldım geçti agrisi ama hala kulagimda fisilyi desi var ve ses yok.Yarında kizimin 1 yaş doğum günü olacak.Ne yapmam lazim acil yardım edin bana lutfen.