Kızım tam 10.5 aylık bi süredir gece hafiften mızmızlanmaya başlıyor alıyım emziriyim diyorum istemiyo sallıyım diyorum istemiyo bi basıyo yaygarayı zor sakinleşiyor dün gece 4 te 1 saat oturduk salonda.ozaman hiç mızmızlanmıyo gülüyo oynuyo anlamafım gitti varmı sizde böyle uyku sorunları bu aylarda