Evrakları teslim etmemize ve eşimin sürekli hatirlatmasina rağmen raporu onayladım dedi muhasebe. Para yatmayinca ben bugün 170 i aradım orada bana rapor hangi tarihte onaylandı dediler bizde tarihi öğrenmek için muhasebeyi aradik. Ben onayladım yatar merak etmeyin dedi bizde takip numarası verdiler tarihini soruyorlar dedik ve iki dk sonra bizi arayıp ben onaylamamisim bugün onayladım dedi😡bu arada raporun bitiş tarihi 23 Aralık . Şimdi sorum 1 rapor geç onaylandığı için sorun olur mu 2 sorun olursa ben bu muhasebeci ye dava mı açayım 😡