kutaymom Beklentiniz çok yüksek olmasın doğuda en az gelişmiş şehir diyebilirim bizde Diyadin ilçesindeyiz şükür gidiyoruz artık. Merkez ve Doğubayazıt ilçesi vakit geçirmek için uygun olan yerler diğer yerler a101 bim gibi marketlerin bulunduğu ilçeler ilçe ama benim gözümde kasabanın bi tık büyük hali diyebilirim
Msule Cglky Merhaba hayırlı olsun sizin için de ,ilçe atamalarınız belli oldu mu biz Eleşkirt’e bağlıyız çok sosyal biriyseniz zorlanabilirsiniz sadece market gezip parka çıkıyoruz küçük bir yer. 9 ay kış,3 ay yaz ama havası çok temiz nemi yok bunaltmıyor
Msule teacherikizannesi Patnos’u en gelişmiş ilçe olarak söylüyorlar henüz gitmek nasip olmadı hakkınızda hayırlısı olsun ☺️