Merhabalar kızım 2,5 yaşına önümüzdeki ay geçecek 11.5 kilo öyle aman aman iştahlı bir çocuk değil hiçbir zaman da olmadı ama dıştan baktığınız zaman asla zayıf görünmüyor toplu görünüyor zaten biraz minyon boyu da çok uzun değil doktorlar hiçbir şey söylemiyor ama bazen kafama takıyorum kilosu çok az ne yapabilirim ne yedireyim ne içireyim de kilo alsam bilmiyorum