Alerjik bebeği olan anneler kızımın süt ve süt ürünlerine karşı alerjisi var kilo alımı da yavaş gittiği için doktorum Aptamil progomin syneo mamasını verdi , tarihi 2025 bitiş mamayı hazırlarken o kadar iğrenç bir koku aldım ki sanki küflenmiş mi desem ekşi mi desem çok kötü bir koku kendimde azıcık içtim tadı bozulmuş peynir kokusu gibiydi midemi bulandırdı verip vermemek konusunda kararsız kaldım kullanan var mı bu mamadan yoksa gidip eczaneden aynısını alıp karşılaştırsam mı doktorun ki bozul olabilir mi 🤷♀️