Sym00 kirklareli guzel bi yer. Sessiz sakinnn. orada okumustum 4 yil. İlceleri vs pek gelismis degil. (Arabaniz varsa luleburgaza vs gideblrsinz orasi guzel). Kalabalik degil. İnsanlari da iyidir. İstasyon caddesi ve istasyon altindaki mahalleler falan guzel,nezih. İgneada cok guzel mesela ama uzak iste. Oraya gdene kdr İstanbula gidersiniz 😂 bunlarin disindaaaa, oyle gezilecek pek yeri yok, yapilacak bseyde oyle malesef. Ama yine de seversiniz bence. Oranin sakinligini sevmstim ben..hee bu arada cok soguk oluyor haberiniz ola 😋😋