Arkadaşlar selam sütüm az meme+mama ilerliyoruz. Emzirme danısmanlıgı bile aldım ama malesef kendimi dolandırılmıs hissediyorum hiç bir işe yaramadı ilgilenmiyorlar bile insanları zor anlarında kandırmaktan baska bir şey değil. Bana çay kürü ve komposto verdi vitaminleri ic dedi. Hergün bana emzirme mama notlarını at dedi. Bir de onun belirledigi saatte yolluyorum. Sadece bana hep tmm böyle devam edelim, biraz daha sağım yapalım vs oldu. Dut kompostosu, bulgur pilavı, yesillik, incir, solgar, bestlak, elimden geldigince düzenli sağım yapıyorum ama sütüm hep aynı 😞 tavsiyesi olan var mı