MELTEMEB Oğlum 10.aya yeni girdi bir süredir kusma ishal derken atlattık çok şükür tahlilleri temiz dünden beri ateşi var 39 buluyor bazen yıkayıp ateş düşürücü verince düşüyor acaba azı dişleri geliyor olabilir mi?Erken diye biliyorum daha
Deletedmom115 MELTEMEB Diş ateşi için 39 çok fazla bence. Yani bilmiyorum her bebekte aynı olmuyor ama diş olmayabilir.
Ikrazumra19 MELTEMEB doktor bana dis atesi hicbir zaman 38 geçmez eger 38 ustu olursa baska seydir demisti ortalikta salgin ama aman dikkat edin bir goturun isterseniz birde atesli iken basini yikamayin havale gecirme riski var Allah korusun
Rzgr MELTEMEB oglum da 10 ay 13 gynluk yaklasik 15 gundur azi dislerini patlatmaya calisiyor erken degil bence olabiliyor. 2 gundur cok huzursuz atesi yok ama surekli agliyor surekli emmek istiyor. 1 hafta oncesine kadar o kadar cok salyalari akiyordu ki gunde 3 4 onluk degistiriyordum. Alt yan disleri cikarken bizde 39 u gormustuk. Tahlil yaptirdik birsey cikmadi 3 gun sonra disi patladi.
MELTEMEB Ikrazumra19 tahlilleri yeni yapıldı cnm kaka kan hepsi temiz kulak boğazda bise yok şükür niye bu ateş anlamıyorum
Ikrazumra19 MELTEMEB evet doktor bana atesi varken omuzlarindan yika basini sakin yikama demisti valla cnaim tahlil yapildiysa birsey diyemiyxem ama 39 ates dis degil yani
MELTEMEB Rzgr bizimde dişten umuyorum çünkü bütün tahliller temiz sadece ateş var ve inanılmaz huzursuz