Kızlar oğlum 8 aylık oldu baş çevremiz büyük geldi bide bıngıldağı kapanmamış ama onun daha vakti var dedi çocuk doktorumuz bizi beyin cerrahiye gönderdi o da tomografi çekti biraz sıvı var ama kendine zararı olacak şekilde değil dedi 6 ayda bir kontrollere getirin bakalım dedi ama benim içim içimi yiyor hidrosefali diye birşey geçirdi sıvı birikmesine hala içimden atamadım var mı böyle bir durum yaşayanlarınız dediğim gibi oğlum 8 aylık 50 cm çıktı kafa çevresi bide d vitamini bazen vermeyi unutuyordum birşey olmaz diyordum doktorum ver unutma diyor onun da mı çok faydası oluyor gelişime