Merhaba, bu forumda her türlü soruya cevap bulabiliyorum.Bu yuzden bu derdimi de açmak istedim.Hic bir zaman goguslerim olmadi,cok az var oda aşağıya doğru biraz sarktigi için var gibi görünmüyor.Bayagi dümdüz.Esime estetik olayım diyorum istemiyor.Simdiki çocuklara bakıyorum 10 yasinda dolu dolu göğüsleri var.Abartmiyorum.Yurt dışında yaşıyorum bayağı durum böyle yani.Evlenince çocuk emince kilo alınca buyur dediler.Hic birinin faydası olması.Hala yok gibiler.Artik inanmıyorum onlara da.Su Anadolu da kase kapamak varmış göğüslere.Simdi yaosm faydası olur mu? ya da başka ne yapabilirim.Bir kere eşimle beraber olduğumuzda ağrıma gidip çok ağlamıştım görüntüsünden.Hic unutmuyorum.Bu arada annemin ve diğer kardeşlerimin gogusleri var normal boyutlarda.