Merhaba Bebeğim 2.5 aylık coklu gıda alerjisi var, süt ürünleri 1.5 aydır hayatımda yok genel olarak sebzeler, meyveler, bir de tavuk alerji yapmadı. Bugün ilk defa yumurta yedim doğumdan beri. Sarısını yedim sadece patates ile birlikte pişirip. Sonra emzirdim şuanda kurbanlık koyun gibi bekliyorum. Bir şey olmamasını umuyorum yumurtayı açarsak benim açımdan da cok iyi olacak.. yumurtaya alerjisi olan olmayan var mı nasıl açtınız ya da alerji yaptıgını nasıl anladınız ?