gizemgvrcn benim kızımda oldu sürekli ağlıyordu ve daha emzirirken bile kaka yapıyordu altını ne zaman açsam az çok kaka oluyordu ve bu da geçmeyen pişiğe neden oluyordu götürdük kakada mikrop var dedi bize de biogaia probiyotik damla verdi pişiği için krem verdi bol bol emzirdim düzeldi kendiliğinden şükür. Geçmiş olsun korkma geçiyor