Aleyna6161 bende kullaniyorum zlynda hapi her ilacin yan etkisi oldugu gibi bu ilacinda var yan etkileri ben ilk kutuya basladigimda ara kanamam olduydu oda normalmis ilk kez basladigim için. Her gün ayni saatte almak gerekiyor. Bende gaz mide bulantisi yapiyor okadar. İgneler zararli diyorlar tavsiye etmiyorum. Emzirdigim icin doktorum spirali önermedi. Prezervatif yirtik vs. Olur diye guvenemedim. Bende hamilelikten korkan biriyim ama bu ilacida tavsiye ederim. Ve her ay gebelik testide yaptiriyorum garanti olsun diye