sendilan Kızlar ALLAH kısmet ederse derin dondurucu almayi düşünüyoruz .Hangi marka kac lt önerirsiniz ? Kullanıp memnun kaldığınız marka var mı 🙏‼️
Melek1921 Daha 1 hfta oldu alalı profilo 249 lt 7 çekmece almışken büyük aldım şuanlık memnunum profilonun kurutmasından çok memnun kaldığım için derin dondurucuyuda ordan almak istedim bakalım.
benim-kalbim-o sendilan profilo 7 çekmeceli olanı 4 yıldır kullanıyorum çok memnunum bütün beyaz eşyalarım profilo bugüne kadar hiç biri servise gitmedi maşallah 🧿