hnnl Orada oturmuyorum ama keşke otursaydim..2012-2016 seneleri arasında orada okudum üniversiteyi ve İzmir’de yasiyor olmama rağmen buraya hiç dönmek istemedim. Hem insanları iyi hem dostluklarımız çok güzeldi hem de havası bana hep çok iyi gelmişti..Sosyal açıdan bakıldığında gezilecek bir istasyon caddesi var,tüm cafeler neredeyse orada. Alışveriş merkezi yok merkezde mesela ama Edirne oraya 30 dakika..Biz hafta sonları sıkılınca oraya gider gezerdij,hem tarihsel açıdan güzel çünkü hem de gezilecek görülecek yerleri güzel.. Size özendim şuan desem 🥰 hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🙏