senazehra Kızlar sezeryan oldum 6 gün oluyor bu gün korse takabilir miyim acaba siz kaçıncı gün taktınız
cyln0 senazehra valla ben takmadım rahatsz ettiği için ama daha sezeryanımın ikinci gününde hastanede daha yatarken doktorum göbeğin sarkmasın bence hemen başla korseye demişti ama dikişimi rahatsız ettiği için kullanmamıştım ben