LearningMom Mawimsi gedemen ve kuzey çevreyoluna bakın derim. Evler yeni ve hasarsız ben gedemende oturuyorum oturduğum ev 6 katlı ve hasarsız geçti raporda az katlı yeni binalara bakabilirsiniz merkez olursa yardımcı olurum seve seve
Mawimsi kulkedisii hayırlısı buymuş demekki üzülmeyin bence çoğu doğu yerlerine göre orası gayet iyi 😊
RabiaBspnr Bende maraşlıyım merkezde yaşıyorum ev kiraları merkezde güzel bir evde oturmak istiyorsan 3+1 daireler 15 tlyi gözden çıkarmalısınız
LearningMom Mawimsi hayırlı olsun bende gurbetçiyim maraşta güzel rahat bir şehir hiç zorluk çekmezsiniz
LearningMom kulkedisii gedemende oturuyorum ben ve bu bölgede evler depremde az hasar aldı bu tarafı düşünebilirsiniz
Mawimsi LearningMom merhabalar 😌 ilçe daha belli olmadı ama Türkoğlu olması olasılığı yüksek nasıl bi yer orası bilginiz varmı🥰