Melmel637 Doktorumuz bebeğimin 9.ayda kızamık ve kabakulak aşısı olması gerektiğini söyledi fakat aşı hemşiresine sorduğumda bizde öyle bir aşı yok doktorunuz yapsın o zaman dedi 9.ayda kızamık kabakulak aşısı yaptıran var mı ?
[silindi] Melmel637 Evet, şu an ülkede hastalık kol geziyor. 12.ay aşısının hatırlatma dozu olarak yapılıyor. Hemşire hangi alemde yaşıyormuş sorun bi.
eraysen Melmel637 ben yaptırdım kkk aşısı göçler ile birlikte az olan hatta yok olan hastalık sayısı arttığı için eklendi ve yapılıyor 12.ay kkk aşısının erken dozu
UrbanMom Melmel637 benim arkadasim 9 ay asisi dediginde sasirmistim cunku benim bebegime yapilmadi. Saglik ocagini aradim kaldirildi dedi. 12 ayda olacakmis. Arkadaşıma soyledim onlarda olmasi lazim demis. Hepsi ayri bir sistem.