Kızım çok hareketli bir bebek doğdugu gün bile annemin kucagında kadının omzunu çimdikliyordu😂geceleri sürekli elleri uyurken bile tırnaklamaya çalısıyor yatagını ,kuyafetin fermuarını vs sürekli uyanıyor ben de kollarını sıkmadan sarıyorum acaba bir sakıncası var mıdır ?yada uyumadıgı zamanlarda bu şekilde saran varmı benim gbi