zeynepeymennuri Kızlar 5 yaş ve 5 aylık ogullarim var. Eşim uzun yol şoförü evde olmuyor. Oğlum kreşe gidiyor şimdi okullarda kapanacak neler yapıyorsunuz mesela etkinlik olarak aktivite olarak iki çocukla? Cevaplarinizi bekliyorum iyi hafta sonlariii🌸
Zlm zeynepeymennuri imkanınız varsa yaz okuluna gönderebilirsiniz. Hem kendini geliştirmiş olur hemde size zaman kalmış olur. Benim kızım 3 yaşında parka gidiyoruz bisikleti var onu suruyo evde oyuncakları ile oynuyo yada kitap okuyoruz ama yazın su koyup balkonda oynamasına izin veriyorum balkonunuz varsa
zeynepeymennuri Zlm Teakwando için kayıt yaptırdık haftanın iki günü ona gidecek nasip olursa. Hergun evde olunca sanki yetemeyecekmisim gibi hissediyorum yalnız başıma olmak ayrı yoruyor insallah hersey güzel olur
Zlm zeynepeymennuri evet bu his insanı yoruyo zaten ama uzlmeyin her gün ayrı bı etkinlik yapmanıza gerek yok. 😊 Bütün gününü TV karşısında geçirmesine izin vermeyin yeter ev işlerinde bile yardım ettirseniz onlara aktivite oluyo hem birşeyler öğrenmiş olur