Esimy ben 4 sene çalıştım . Çok özlüyorum. Evet küçük imkanları kısıtlı ama herşeyi doya doya yaşadık orda. Merkezde oturursanız daha iyi. Her yere yürüyerek gidersiniz. İnsanları sıcaktır genelde . Kiralar uygun , bakıcı vs ücretleri uygun. Yakıttan tasarruf 🤣 fazla alışveriş yapamadığınız için cep dostu bir şehir