@"Yagmursnn
@“Yagmursnn” biz de 10 aylıkken başladık kilo alımı yok diye. Alfamino yu yazdı bize doktorumuz. Alerji mamaları arasından en içilebilir olanı bu demişti doktorumuz. Bizim kız biberon hiç almamıştı. O yüzden hiç içiremedim. Muhallebi yapıp vermeyi denedim tatlandirarak. Öyle bile çok zor yiyo.