doga1 Biz üç aya bir nöroloji ve gelişim testine gittik doktorların söylediği herşeye evde dikkat ettim,ama benim oğlum fizik tedavi haraketlerini hiç yaptırmadı çok uğraştım ama aşırı ağlıyordu yapamadım en son 9. ayda gittik iki doktorda ayına göre herşeyi normal deyince bidaha gitmedik şuan bir yaşında oğlum, aslında bir yaşında tekrar gelin dediler ama biz gitmedik çok şükür sağlıklı ve hareketlerinin vs normal olduğunu düşünüyorum 🙏