Aylinsera Merhabalar . 4.ayda verem aşısından sonra sol kolunda yumru oluşmaya başladı ve rengi baya kırmızışuanda kolunun altında da büyük yumru var başına gelen varmı sabahtan hastaneye gideyimmi şuan 5 aylık?