2022anne faraşin diye bir üs bölgesi var oraya helikopterle gidip geliyorlar kışın karı çok alan bir bölge olduğu için 3 ay bile orda kaldıkları oluyor. Rahat diyen ilçe jandarmadadir. Alay çok çok kötü. Günlerce her öğünde yumurta yediklerini hatırlıyorum ben