Nova Online görüşüyorum mesela 2 ayda 1 seans şeklinde. Aklımdakileri soruyorum eşime bana önerileri oluyor bazen. Geçici bi süreç tabiiki yalnız her şeyden etkileniyolar. Abim iflas ettiğinde mesela çocuğa yansıtmadıklarını düşünüyolardı çocukta öfke nöbeti problemi oluşmuştu fark etmeden..Egosantirik dönem dedi yani tamamen kendi özbenliğini oluşturma dönemiymiş normalmiş ancak oyun haline getirmiyoruz,gülmüyoruz,ağlamıyoruz,kızmıyoruz. Bu doğru değil vurmak yerine öpebilirsin,ısırmak yerine sevebilirsin diyecekmişiz. Bizde işe yarıyor bu metod