zeldax Arkadaşlar sezaryenden 4 ay sonra tekrar hamilelik ola ki olursa ne olur? Adet görmeden de mümkün mü hamilelik?
dilberhala1 zeldax Mümkün adet görmeden de hamile kalırsın hiç güvenme Ablamın büyük 4 aylıktı tekrar hamile kalmıştı risk her zaman vardır maalesef en az 12 ay geçmesini istiyor doktorlar
Aslicamm zeldax evet adet görmeden de mümkün ancak risklerini doktorla konuşmanız gerekiyo sıkıntı yaşayan da vardır yaşamayan da bunu sizin değerlendiren doktor söyleyebilir ancak
Birkucukbebekmeselesi zeldax o adamdan korunmayip da ikinci çocuğu yapma gafletinde bulunmadınız inşallah.