Umutveannesi evet ev sıkıntı burda. Ama lojman var. Yenilendi su an. Ona tercih yapabilirler . Bende lojmana geçeceğim. Buradaki ev sahipleri çok vicdansız :/ acıma yok. Bizde çıkacağız evden. Bence, lojmana tercih yapsınlar o kadar rahat ve güzel ki park vs hersey var. Çocuklar hiç sıkılmaz. Ben sırf onu. İçin istiyorum 😇