Reckless Bebeğime ayakkabı olduramıyorum bir türlü. 13,5 aylık 21 numara anca oluyor. Ama 21 büyük olması gerekiyor bu ayda sanırım bilmiyorum 🤷♀️ sizinkilere kaç numara oluyor??
melissrn Reckless benim bebeğim 7 aylık ama geçende bir arkadaşımızın çocuğuna ayakkabı aldık bir yaşına giriyordu 23 numara giyiyormuş
Reckless ikos58 oo maşallah tosuncuğa 😂 melissrn normal o zaman ya heralde ben yanlış biliyorum. Teşekkür ederim🤗
melissrn Reckless bide bazı bebekler uzun boylu oluyor ayakları uzun oluyor bazıları tombiş oluyor ayakları etlii oluyor değişiyordur çok ama bence sizinki normal dediğiniz gibi😘😘
Reckless melissrn boyuda normalden uzun diyordu sağlık ocağı sıkıntı yapmayayım en iyisi teşekkürler tekrar 😍
Thesra Off bebde su ayak nosunu hic anlamiyorum olcmek lazim herhalde dogru sonucu almak icin gerci suan ayakkabi giydirmiyorum ama sonucta ilerki zamanlarda giycek
Reckless Thesra ölçerekte bulunuyor ama ayaklarının üstü şiş oluyor ya asıl numarası olmuyorki bide benim kızım sağolsun öyle bir kasıyorki ayağını giydiremiyorum 😁