zehra1998 Bugrabebek polislerde şark görevi nasıl oluyor kızlar ilk görevi batıda olan polis 5 yıl sonra tayinde tekrar batıya mı çıkar yoksa illa o şarkı yapar mı bir aydınlatın beni
minikpandam-_- marsiyen burda tokiler bile 9000 civarı neden fark çok ki merkez dediğiniz cumhuriyet caddesi falan mı çok şaşırdım
minikpandam-_- AnnaKurt forum avm nin orası sanırım bize de arabayla 5 dk şaşırdım kiralar arası bu kadar fark olmasına geçen kış arkadaş evini kiraya verdi 8000 di tokide. Zam yapın az geldi bana 🤣
AnnaKurt minikpandam-_- Tek kişi çalışıyor 2 tane çocuk okutuyo yazık günah ya elime 3 kuruş daha fazla gelecek ne olacak
kanalize Cicektebenimcicekligunlerde sağol bebeğim teşekkür ederim hakkımızda hayırlısı olsun bakalım 🫠
minikpandam-_- marsiyen benim manzaramdam daha güzel 😀 havuzbaşı mı burası çokta bilmiyorum gerçi de. Musmutlu oturun güzel manzaralı evinizde🥰
Meral33 181818 Siveregin merkez den farkı yok desem yeridir çok gelişmiş bir ilçe ev olsun hastane olsun ulaşımı kolay ipek yolu ilçenin içinden geçiyor istediğiniz bütün mağazaları bula bilirsiniz çok güzel bi ilçe