Kızlar oğlum 6 aylık, hırıltı burun akıntısı öksürük var doktora götürdüm sadece burnunu sürekli aç dedi 5 gün oldu oğlum hala hasta sizce yine gitmeli miyim? Yada anam babam usulü önerileriniz var mı onu rahatlatacak, ilaç gibi şeyler değil. (Hava vermedi doktor)
Bir de hastalıktan beri geceleri uyanıp oturuyor uykusu düzeni hepsi bozuldu