Oğlumu 2 gün sonra sünnet ettireceğim klips yöntemi ile ankarada ki bizzat klipsi geliştiren dr. ali vedat beye. Şu ana kadar hep olumlu yorumlar okudum ki bildiğin kadarıyla yenibir yöntem öyle 20-30 yıllık değil maksimum 10dur belki. Yani bu yöntemle sünnet olan hiçbir çocuk henüz yetişkin olmamıştır bu sebepten büyüyünce sıkıntı yaratıp yaratmadığını bilmiyoruz? Araştırmalarım sonucu erişkinlikte, klpsin sıkıldığından ötürü his kaybı vb sıkıntıların olacağını gördüm. Aslında cerrahi yöntemle klipsin riskleri aynıymış bir kaç uzman yazı okudum hatta ne yazık ki bir kaç da bu yöntemden sonra ödem olup ameliyat gerektirdiğini belirtilen yorumlar okudum. Aslına bakarsanız düşündüğümde bu mümkün. Çok çok fazla kafam karıştı, lütfen yaptıranlar yaptırmayalar bilgisi olablar benimle paylaşır mı? Çok önemli bir konu ve karar vermem için iki günüm var. Çok teşekkürler.