_asligibidir @gocebebirbayan selam biz gidiyoruz ancak eşyalı devredeceğim evimi işinize yarayacaksa ulaşabilirsiniz.
gocebebirbayan _asligibidir maalesef. Kendi 5 senelik eşyalarımı nereye koyacağım ki? Burda da şuan kiradayım