tomvejerry Yeni aldık şimdi vericem içindeki tozu şişeye döküp karıştırıcam öyle anladım doğru mu anneler,bide üzerinde 4-6 yaş yazıyor bebeğim bir yaşında normal mi böyle yazması kullanmali miyim