4 aylık oldu bebeğim,saçlarım hamilelikte çok güzel uzadı gürleşti ışıldı ışıldı,ve bu aya kadar doktorun verdiği takviyeleri kullandım,ne zamanki takviyeleri bıraktımm 10 gündür saçlarım avuç avuç dökülüyor dokunsam ellerimde kalıyorrr öyle diyeyim,
urbanın mor spreyini sipariş verdim
Bugün hamilelikten kalan demir ilacıma tekrar başladım
Başka önerisi olan var mı,siz neler yaptınız neler kullandınız faydasını gördünüz???