tarcinn Merhaba, Dün geceden beri boğaz ağrısı olduğunu düşünüyorum. Geçmek bilmeyen bir öksürük var. Uykularını bölüyor. Evde uyguladığınız bir yöntem var mı? Bildiğim kadarıyla 4 yaşa kadar öksürük şurupları önerilmiyor. Sizler ne kullandınız?
Ogibuse tarcinn evde siz yine doğalı deneyin ama doktora mutlaka götürün öksürük beklemeye gelmez bebeklerde ciğerlere çabuk iner oğlumdan biliyorum ciğerlerini dinleyip kontrol etsin doktor benim oğlumda sürekli hasta olur kuru öksürükte bile doktorumuz 3 günde bir kontrole çağırıp ciğerlerini dinler korkutmak için söylemiyorum yanlış anlamayın sakın ❤️ sadece bilin bebeklerde hastalık çabuk gelişirmiş bronşite çevirirmiş inşallah çabuk geçsin bütün bebeklerde öksürük var anlamadım gitti🥲
gunesinannesi21 tarcinn doktora gittim bunun için diş çıkarma süreci boğaza da başka yere de atabiliyormuş diş eti şişti aynı zamanda boğazı kızarmış öksürüğü var 6 ay 10 günlük kızım 4 saatte bir 2 farklı şurubu dönüşümlü kullanmamı önerdi ateşi de vardı kızımın
Turuncukafa15- tarcinn 7 aylık olunca başlayın hasta olmasada hafta da bir kez veriyorm. Bir diş doğruyorm çok ufak bir çay kaşığıyla yedırıyrm arkasına hemen su veriyrm bazen geri çıkarabiliyr yutsun diye