18 aylık erkek bebek , Memeyi bıraktığımız 3. Gün daha yeniyiz emerken ne kadar sık uyanıyorsa geceleri hala öyle uyanıyor krizleri oluyor yani odadan çıkarmıyorum ışığı hiç açmıyorum salıncağında sallayıp yatıyorum depremden sonra hep yanımda yatıyordum şimdi park yatağına koymaya alışkanlık ediyorum artık benimle uyumasın diye . Sizin bebeleriniz memeyi bıraktıktan sonra gece uykusunu deliksiz uyudu mu ? Kaç hafta ya da aya geceleri rahat kesintisiz uyunur acaba ya da böyle bir durum yok mu varsa şunu da yap dediğiniz tecrübelerinizi bekliyorum güzel anneler ❣️