Kızlar bebeğim7 aylık şimdiye kadar anne sütüyle gittik ama kilo almadın 3 aydan sonra son 1 aydada hiç kilo almayınca hdoktorumuz mamaya cok karsı olmasına ragmen günde 2 kez mama ver dedi kendimi kötü hissediyorum anne sütü ve mama şeklinde gidersem anne sütünü tamamen bırakır mı diye ? Anne sütünü 2 yaşına kadar vermek hayalimdi … başına gelen var mı ne yapacağımı şaşırmış durumdayım ve çok üzülüyorum