TeomaninAnnesi doğduğundan beri ben kundaklıyorum yalan yok şimdi rahat da ettim hatta yavaştan dönmeye başladı bırakmaya da çalışıyorum ama o eller ayaklar tutulmadan uyutamıyorum ayağımda salla salla bir hal oluyorum. Kundakla da kundaksız da aynı o yüzden şuan ben sizinle konuşunca normal olduğunu kabullendim 😂😂 hatta alması gereken kiloyu almadığı için mama da başladım diyorum allah rızası için uyu bende uyursam bak sütüm olacak diye ama yok illa sallamam gerek 😂