Gecenin 3’ü bu saate kadar her yarım saate bir uyanıyor 13 aylıktan beri böyle bugün geçer yarın geçer diye bekliyorum ama yok. Uykuya dalıyor beşiğine koyuyorum 10 dk geçmeden uyanıyor. Bedenen ve zihnen çok yoruldum. Diş desem 2 aydır hiç mi bi dinmez ağrısı. Yapabileceğim ne var arkadaşlar bi akıl verin. Herkesin mi bebeği böyle. Ne zaman düzene girer bu uykular? Çözümü var mı?😐