Neseimm benimde aynı iki yıl olmuştu dahiliye Hematoloji ye yönlendirdi orda baktılar bişey çıkmadı doktor demişti ki kadınların bacaklarında olabiliyor ama bacaklar değil üst kısımlarda olursa görünmekte fayda var dedi bi kaç haftadır da kolumda bacağımda çıkıyor tekrar gideceğim