oglumunannesiyim_- Sadece anne sütü içiyor bebeğim ama kilosu az iki buçuk aylık hala 5 kilo 3 kilo 650 grm doğmuştu zaten nasıl kilo aldirabilirim emzirirken benim mi özel biseyler yemem gerekiyor süte karişsin diye
Mree oglumunannesiyim_- doktorunuz bu durum için ne diyor peki? Kilosu normal geldi bence sağlıklıysa bir problem yok boş yere canınızı sıkmayın
theyikik Linaduygu 2 buçuk ayda 1 buçuk kilo almış yani aylık 600 gr kadar almış oluyor. @oglumunannesiyim_- valla benim kızımda öyle aylık hep 600-650 gr alıyor. Bence yedklerimizle pek alakası yok çünkü çok dikkat ettiğim bir dönem oldu ama bebeğim için farkeden bir şey olmadı. Bazı bebeler böyle almayınca almıyor. Kafana takma dicem de bende takıyorum 😅
oglumunannesiyim_- Linaduygu her ay bir kilo almamıs daha az almış işte büyüdükçe azalıyor alması sağligi yerinde elhamdülillah sadece sütüm kilo yapmıyor gibi
yeliz87 Benimkide 3210 dogdu simdi 4 aylik 6 kilo gecen ay 5 500 du yavas alio benimkide devam sutude veriyorum beni emmek istemio sutim cok az gelio uyku arasjnda veriyorum yine ama bundan sonra bakacaz bakalm
oglumunannesiyim_- Mree doktor biraz daha alabilirdi diyor bu arada 3. Ayını bitirmek üzere 2 ay 27 günlük