zeyzey001 aynen oyle canım sürekli boyleydı ama bisey demedım. Smdş adam artk evde hic olmucak. Niye boyle oldu bile demiyorum. Sabrla olucak hersey. Ama birine bişey diyorm hersekılde suclanıyorn. Sen sectın, napıcaksın, isterse seve sevr isterse bilmem ne yapa yapa mecbursun. Hani yanında degil kimse. Eşimle birbirimze girdik. Hiö olmucak konulst yüzünden. Yapıcağı tek sey benm gonlumdy ailesi sagolsn