8 ay 25 günlük bebeğim var. Anne sütü alıyor. Ek gıdada ne şekilde devam edebilirim bilemiyorum. Sabah kahvaltısını yapıyor. Öğlen meyve yiyor. Bazen 2 bazen 3 bazen 4 öğle yemeği yiyor. Saatine göre de akşam veya ikindi de yoğurt yiyor. Ama şimdi Doktor 3 ana öğün 2 ara öğün şeklinde ilerletiyor ama bebeğime çok geliyor emdiği için. Siz neler yapıyorsunuz nasıl ilerliyorsunuz neler yediriyorsunuz kızlar ? Bi oturtamadım ben bu süreci.