Herkese Merhaba, bebeğim tam 9 aylık.
Gündüz 3 bazen 4 uyku yapıyor bir saati aşmıyor nadiren dolu dolu 2 saat uyuyor.
Gece 9da uyuyor ve tüm gece uyuyor bir iki defa emiyor kısa süreli o kadar.
Sabah 7 buçuk 8 güne başlıyoruz.
İnternette 2 gündüz uykusuna geçmesi gerek diyor denedim fakat çok huzursuz oluyor uyut beni diye mızmızlanıyor adeta, mememe yapışıyor, gözleri kızarıyor.
Çok fazla mı uyuyor zorlamıyorum uyuması için dışarı çıkıyoruz geziyoruz oynuyoruz aktiviteler yapıyoruz yeteri kadar yorulduğu için mi acaba. Bazen günde 4 kere uyutmak yoruyor çünkü mızmızlanıyor uyutmadığım için iki uykuya dönelim diye.
Yoksa yanlış mı yapıyorum genellemeye uydurmaya çalışarak her çocuk gelişimi farklı sonuçta ve gecede mis gibi uyuyor.