doga1 muhtemelen meme reddi dönemindesiniz. Öncelikle Allah yardımcınız olsun. Bebişi çok zorlamadan süreci atlatmaya bakın bence. Karanlıkta, müzikle, şarkı söyleyerek, pilates topu üzerinde hafif zıplayarak, uzanarak, yarı uyanıkken emzirmeyi deneyin. Süreci atlatmaya bakın. Strese girmeyin bu geçici bir süreç olarak düşünün 🌸