AyseSultan97_ OncedenGurme benimki içi boş olanlardan 22 ayardi. 14 Gr kadar. Sürekli günlük bilrgimde idi.o yüzden yamulma vs oldu. Sizinki nasıl idi görsel atabilir misiniz
Tuba003 suyolu mevlana burması benim çok hoşuma gidiyor bakabilirsiniz içinde dolu oluyor hem onların
2022anne suyolu kesinlikle Ajda bende 3 tane vardı 2 tane de burma onları da bozdurup ajdaya çevirmek istiyorum aşırı kullanışı ve çok şık duruyor
OncedenGurme klpzeynep öndeki cartier, işçiliği var değer kaybeder. Arkadakiler ajda, işçiliği yok onlar değer kaybetmiyor
Poly-ana suyolu Eğer aynı zamanda yatırımlık olsun diyorsan Ajda yada vurma. Tarzına göre belirle ben hep Ajda alırım daha modern olduğu için hem kullanabiliyorum hem yatırımlık oluyor
klpzeynep OncedenGurme aslında ajdalar benim hoşuma gitmiyordu ama 1 zikzak 1 baklava desen takanlar var 4 lu onu görünce bir hoşlandım gibi 🤣🤣
ornitorenkperi suyolu annem kibrit çöpü aldı çok güzel bir bilezik tavsiye ederim . Çok şık ve naif duruyor . Ajda bana çok basit geliyor