beyzasargn bu öğürme refleksi her bebekte var. Yediği şeyi sevmediği istemediği anlamına gelmiyor. Sürekli sıvı beslendikleri için katı bir şey alınca haliyle bir tepki veriyorlar ama öyle öyle alışacak.
Yemeklerini hep sizde yemek masasındayken yedirin.
Sizi yerken görsün , nasıl yendiğini sizleri izleyerek de öğrenir.
Yerken abartılı şap şap sesler çıkarın , ona verince de öyle çiğneme hareketleri yapın.
Zamanla alışacaktır.
Şu an yemesi önemli değil zaten tadım aşamasında.
Öncelik anne sütü ya da mama.